loading...
♠گیم آباد♠
آخرین ارسال های انجمن
شایان بازدید : 1277 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

من که با این عکس حسابی دلم گرفت شمارو نمیدونم

 

هنوز هم صدقه هایم به نیت سلامتی توست…
هی…؟
معشوقه ی من…
سلامتی…؟
.

 

www.gameabad.rzb.ir.
.
قرارمان یک مانور کوچک بود…
قرار بود تیرهای نگاهت مشقی باشد…
اما ببین،
یک جای سالم بر قلبم نمانده است…!
.
.
.
عزیزم هیچ میدانی
جزئیات چشمهایت
کلیات زندگی من است !؟
.

 

 

.
.
تنها تو رو می بینم ،لحظات با تو بودن را و یک زندگی شیرین را !
و آخر سر نیز رویاهای عاشقانه ام را با تو …
.
.
.
چقد دلم تنگ شده واسه شنیدن تپش های پر اشتیاق قلبت …
که نفس هام رو به احترامش نگه میداشتم …

 

.

 

 

.

 

.
دلم میخواهد کسی باشد ، خوب باشد ، مهربان باشد ، بس باشد
و همه ی این بودن هایش فقط برای من باشد ، فقط برای من !
.

www.gameabad.rzb.ir
.
.
وقتی که تو نیستی دنیا چیزی کم دارد مثل کم داشتن یک وزیدن ، یک واژه ، یک ماه !
من فکر می کنم در غیاب تو همه خانه های جهان خالیست !
.
.
.
گاهــی فکـر میکنم کــار تـــو “ســـــخــــت تر” از مـــن است !!
مـن یـــــک دنـــیا دوستت دارم …
و تو زیر بـار این همــــه عشـــــق قــــد خـم نمیکنی …
.

 

 

 

.
.
این عصرهای بارانی
عجـیب بـوی نـفس هـای تـو را می دهـد …!
گـوئـی … تـو اتـفاق می افـتی
و مـن دچـار می شـوم …
تـمام ” مــن” دارد “تـــو” می شـود …
.
.
.
من که نباشم دنیا یک “من”کم دارد
تو که نباشی من یک “دنیا” کم دارم . . .
.
.
.
حقیقت دارد که من می توانم
با شعرهای تو
با باران مشاعره کنم
و بند نیایم . . .
.
.
.
سکه ی زندگیم شیر ندارد ،
اما همین خطی که مرا به تو وصل نگه می دارد را دوست دارم !
.
.
.
تمام دنیا در آغوشت خلاصه شده است ؛
کودکانه پناه میبرم به خلاصه ی دنیا …
.
.
.
شیرینم تـقصـیر تـــو نیـست …
حـتمـاً اشـتبـاه از متـصـدی ِ آرزوهـا بـوده
کـه تـو نصـیب دیــــــگری شـدی …!
.
.
.
نفس کشیدن را دوست دارم گاهی ؛ گاهش را فقط “تــــــــو” می دانی !
.
.
www.gameabad.rzb.ir
.
.
دنیا تمام شود چه باک ؟
دنیای من تویی که پیش از اینها تمامم شدی !
.
.
.
هر راهی را که رفته باشم هرچقدر هم دورتر ، کوتاه ترین است برای رسیدن دوباره به تو،
کافی ست که یکبار دیگر نامم را صدا بزنی ، برمیگردم !

یه سر بزن ادامه مطلب بقیشو بخون

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درست استفاده کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در بارهی این وب چیه؟؟؟
    چه مطلبی را بیشتر میپسندید؟؟؟
    پیوندهای روزانه
    دسترسی سریع

    عضویت در سایت دلتا دانلود

    ورود به سایت دلتا دانلود

    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 173
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 220
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 2,412
  • بازدید سال : 15,622
  • بازدید کلی : 186,750
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for gameabad.rzb.ir